Замовник технічно не міг надати відповіді на звернення вчасно: чи буде це порушенням
Учасник відкритих торгів на 4-й день після оприлюднення рішення замовника надав через електронний майданчик вимогу / скаргу до замовника про неправомірне, на його думку, відхилення тендерної пропозиції. Протягом 5-го дня замовник готував відповідь на вимогу / скаргу, а на 6-й день намагався розмістити її через електронний кабінет, вважаючи, що строк відповіді на таку скаргу — 3 календарних дні. Проте о 0 год 11 хв 6-го дня від ЕСЗ надійшло повідомлення про те, що статус процедури автоматично змінився на «завершену». Відповідно, спроби замовника розмістити відповідь не мали успіху. До АМКУ учасник не звертався. Що має зробити замовник у такій ситуації, чи встановлено термін відповіді на скаргу / вимогу учасника до замовника? Чи це порушення, якщо замовник не надав відповіді через технічну неможливість розмістити її на майданчику?