стаття 6 із 18
10
Жовтень 2018року
актуальне інтерв’ю
практика оскарження

Як діяти, коли вашу закупівлю оскаржили в АМКУ

Що робити замовнику, коли його дії оскаржив учасник? Теоретично зрозуміло — виконувати вимоги закону. Але на практиці виникає безліч запитань — до процедури розгляду скарги, підтвердження своєї позиції, виконання рішень органу оскарження. За роз’ясненнями ми звернулися до державного уповноваженого Антимонопольного комітету України, члена Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Світлани Панаіотіді

Скарга — не привід для паніки. Це час, коли замовнику потрібно діяти. Що відбувається на засіданнях Колегії АМКУ та що саме робити замовнику — розповідає Світлана Панаіотіді, державний уповноважений Антимонопольного комітету України.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Нові роз’яснення у сфері публічних закупівель
№ 10, 2018
Вимоги до знань, компетенції членів ТК: що є і що буде