актуальне інтерв’ю
практика оскарження
Як діяти, коли вашу закупівлю оскаржили в АМКУ
Що робити замовнику, коли його дії оскаржив учасник? Теоретично зрозуміло — виконувати вимоги закону. Але на практиці виникає безліч запитань — до процедури розгляду скарги, підтвердження своєї позиції, виконання рішень органу оскарження. За роз’ясненнями ми звернулися до державного уповноваженого Антимонопольного комітету України, члена Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Світлани Панаіотіді
Скарга — не привід для паніки. Це час, коли замовнику потрібно діяти. Що відбувається на засіданнях Колегії АМКУ та що саме робити замовнику — розповідає Світлана Панаіотіді, державний уповноважений Антимонопольного комітету України.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
