практика торгів
організація закупівель
Зразок Порядку взаємодії у замовника, що допоможе навести лад у закупівлях
У великого замовника закупівлі починаються зі структурних підрозділів — ініціаторів закупівлі. Вони знають, що саме їм потрібно, і мають своєчасно подати таку інформацію до закупівельного підрозділу. Є й інші підрозділи, задіяні у процесі закупівель. Допоможемо організувати їх взаємодію
Щоб закупити потрібне і вчасно, великий замовник організовує взаємодію між структурними підрозділами. Як це ліпше зробити і хто має відповідати за різні етапи процесів планування та проведення закупівель — у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
