стаття 15 із 32
11
Листопад 2021року
організовуємо закупівлі
тендерна документація

Коли і як вносити зміни до тендерної документації

Наталія Заєць , консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
ПОЯСНИМО
  1. коли замовник може вносити зміни з власної ініціативи
  2. як діяти, коли змінити ТД вимагають аудитори
  3. чому потрібно відповідати на звернення учасників
  4. як правильно вносити зміни за рішенням Колегії АМКУ

Потребу виправити тендерну документацію можуть спричинити різні ситуації. Проте кожен випадок вимагає свого вирішення. Як внести зміни за зверненням учасника чи на вимогу уповноваженого органу — аналізує наш експерт

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Заклади охорони здоров’я закуповуватимуть постачання газу за примірним договором
№ 11, 2021
Як визначити очікувану вартість електроенергії: формула розрахунку + кейс