організовуємо закупівлі
тендерна документація
Коли і як вносити зміни до тендерної документації
ПОЯСНИМО
- коли замовник може вносити зміни з власної ініціативи
- як діяти, коли змінити ТД вимагають аудитори
- чому потрібно відповідати на звернення учасників
- як правильно вносити зміни за рішенням Колегії АМКУ
Потребу виправити тендерну документацію можуть спричинити різні ситуації. Проте кожен випадок вимагає свого вирішення. Як внести зміни за зверненням учасника чи на вимогу уповноваженого органу — аналізує наш експерт
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ