Правила роботи сервісу «Гаряча лінія Держзакупівель» під час війни
Гаряча лінія Держзакупівель — сервіс телефонної довідки для передплатників друкованого та електронного журналу «Держзакупівлі».
Наші консультанти чекають на дзвінок за тел.:
Код місяця: 1246. Діє до 10.02.2024
Звертайтеся, радо допоможемо!*
Щоб скористатися Гарячою лінією Держзакупівель:
- зателефонуйте з мобільного телефона за вказаним телефоном у будь-який час;
- повідомте Ваші прізвище, ім’я, по батькові, а також код місяця;
- поставте своє запитання — лаконічно та по суті.
ВАЖЛИВО
1. Експерт підготує відповідь на Ваше запитання та зателефонує Вам протягом 24 годин (за винятком запитань, що надійшли напередодні вихідних, святкових та неробочих днів — відповіді на них будуть надані наступного робочого дня). Можлива затримка надання відповіді у зв’язку з воєнним станом. Дякуємо за розуміння.
2. Експерт телефонуватиме Вам лише один раз (у робочі дні з 9:00 до 18:00) — на той мобільний номер, з якого одержав Ваш запит. Якщо не матимете змоги відповісти на наш дзвінок, отримаєте SMS про те, що ми не змогли з Вами зв’язатися. У такому разі, будь ласка, перетелефонуйте та поставте своє запитання ще раз.
3. Експерт не надаватиме докладних консультацій. Його відповідь буде стислою і міститиме посилання на статті з журналу «Держзакупівлі», де подана інформація щодо вирішення робочих ситуацій, подібних до Вашої.
4. Будь ласка, викладайте запитання послідовно й лаконічно, спирайтеся на реальну робочу ситуацію.
5. Ваше запитання має стосуватися практики публічних закупівель. Експерт залишає за собою право не розглядати запитання поза межами означеної тематики.
6. Експерт журналу не складає документів за запитами читачів.
Будемо раді допомогти!
* Усі дзвінки безплатні.